Support

Släpis säljer reservdelar och paketlösningar till nyttofordonsverkstäder på den svenska marknaden men i köpet ingår också ett stort och djupt kunnande. Tack vare vår gedigna erfarenhet, kan vi  erbjuda en support som är snabb, smidig och enkel. Hos oss finns pålitlig personal med vana att hantera akuta frågor i alla lägen.

Support i alla lägen

Har du fått problem med fjäderbälgen, fjädrarna, bromsklockorna eller något annat? 
Ligger du under släpet och försöker komma underfund med vad som är fel eller hur du ska göra?

Vår teknikavdelning finns alltid till ditt förfogande och är redo att besvara alla typer av tekniska frågor.
Vi har även stor kunskap gällande lagar och föreskrifter. 

Ring     0431 – 45 88 60 
Maila   teknik@slapis.se

Allmänna villkor

Teknisk information

Vår teknikavdelning finns alltid till ditt förfogande och är redo att besvara alla typer av tekniska frågor.
Vi har även stor kunskap gällande lagar och föreskrifter. 

Ring     0431 – 45 88 60 
Maila   teknik@slapis.se

De flesta av våra leverantörer har mycket bra teknisk information som du kan hitta på deras respektive hemsida.

Returer

1. Vid returförfrågan, kontakta alltid Släpis AB först.

2. Fyll i blankett Returförfrågan Släpis AB
    Blanketten skall bifogas komplett ifylld med godset, tillsammans med kopia på faktura eller följesedel.

Retur av stomme

Endast stommar som är köpta hos Släpis AB mottages i retur.

Blankett Retur av stomme skall bifogas komplett ifylld med godset, tillsammans med kopia på följesedel. Godkänd stomme ersätts i form av kreditnota.

Stomme skall alltid returneras hel och oskadd i originalförpackning till närmsta Släpis filial.

Reklamationer

1. Vid reklamation kontakta alltid Släpis reklamationsavdelning först..

Ring     0431 – 45 88 60
Maila   reklamationer@slapis.se

Spårning av gods