Support

Släpis säljer reservdelar och paketlösningar till nyttofordonsverkstäder på den svenska marknaden men i köpet ingår också ett stort och djupt kunnande. Tack vare vår gedigna erfarenhet, kan vi  erbjuda en support som är snabb, smidig och enkel. Hos oss finns pålitlig personal med vana att hantera akuta frågor i alla lägen.

Support i alla lägen

Har du fått problem med fjäderbälgen, fjädrarna, bromsklockorna eller något annat? 
Ligger du under släpet och försöker komma underfund med vad som är fel eller hur du ska göra?

Vår teknikavdelning finns alltid till ditt förfogande och är redo att besvara alla typer av tekniska frågor.
De har även stor kunskap gällande lagar och föreskrifter. 

Kontakta oss på:
telefon: 0431 – 45 88 60 

eller mail: teknik@slapis.se

Allmänna villkor

Teknisk information

Vår teknikavdelning finns alltid till ditt förfogande och är redo att besvara alla typer av tekniska frågor.
De har även stor kunskap gällande lagar och föreskrifter. 

Kontakta oss på:
telefon: 0431 – 45 88 60 

eller mail: teknik@slapis.se

De flesta av våra leverantörer har mycket bra teknisk information som du kan hitta på deras respektive hemsida.

Returer

1. Vid returförfrågan, kontakta alltid Släpis AB först.
 

2. Fyll i blankett Returförfrågan Släpis AB

Blanketten skall bifogas komplett ifylld med godset, tillsammans med kopia på faktura eller följesedel.

Reklamationer

1. Vid reklamation kontakta alltid Släpis reklamationsavdelning först.

Kontakta oss på:
telefon: 0431 – 44 43 40 

eller mail: reklamationer@slapis.se

2. Fyll i Släpis Reklamationsformulär

Spårning av gods